Životopis
Kariéru v online marketingu odstartoval roku 2011 u AAA AUTO, největšího prodejce ojetých vozů v České republice. Svoje zkušenosti obohatil i o roční působení v síťové reklamní agentuře Leo Burnett, aby od roku 2016 pevně zakotvil v týmu ChytryHonza.cz.
V ChytryHonza.cz má z pozice Chief digital officera na starost rozvoj webu z pohledu koncového zákazníka (B2C), tedy tvorbu intuitivního a přehledného prostředí pro srovnávání a sjednávání finančních produktů. Právě díky vlastním srovnávačům můžeme poradcům prostřednictvím LTS systému předávat zvalidované kontakty na klienty s ověřeným zájem o produkt. Zmiňovaný LTS systém se pod jeho vedením stále rozvíjí a inovuje a je klíčovou aktivitou zaměřenou na poradce.
Kde mne najdete
Proč leadový byznys nefunguje jen tak někomu?
20. 11. 2019
11:05 - 11:35
Sál Virgo