Data, která Vám pomohou prodávat investice!
- Co Vás může na trzích potkat a jak na to být připraven
- Co se na trzích dělo a co se tedy může a pravděpodobně i bude opakovat
- Tipy, pro Vás, jak se na dané situace připravit: co může nastat a co byste v těchto konkrétních situacích měli dělat.
Prezentace nabitá čísly, daty, dlouhými časovými řadami, ke kterým se poradce běžně nedostane, případně nemá znalosti či čas je významně analyzovat a vyvozovat z nich závěry.
Poradce se dozví, CO a PROČ má dělat při sestavování portfolia, jaké jsou nadčasové principy, platné bez ohledu na aktuální valuaci akcií a dluhopisů. Jak doporučujeme alokovat/rebalancovat portfolio, jaké je riziko a jaký očekávaný výnos na různých investičních horizontech (1,3,5,10,15,20,30 a více let).
Jak argumentovat klientovi, jaká data klientům připravit pro prezentaci strategie navrhovaného řešení.